Bulevardul Carol I, nr. 20 A, Iași, Romania, 700505
+4 0232 20 10 72
Secretariat: secretariat.bio@uaic.ro Administrație: asf.bio@uaic.ro

Burse

DOCUMENTE NECESARE ÎNTOCMIRII DOSARELOR:

  1. Acte de identitate ale membrilor familiei (copii xerox nelegalizate) – certificate de naştere pentru membrii familiei cu vârsta sub 18 ani şi cărţi de identitate pentru membrii familiei cu vârsta peste 18 ani;
  2. Adeverinţe de elev/student pentru toţi membrii familiei care urmează o formă de învăţământ;
  3. Adeverinţă de student a solicitantului bursei;
  4. Adeverinţă de venit: salariu (cu veniturile nete şi brute obţinute) sau cupoane de pensie pentru lunile octombrie 2023 – septembrie 2024;
  5. Adeverinţă de la Primărie pentru venitul agricol sau alte tipuri de venituri obţinute în anul 2024;
  6. Pentru membrii familiei care nu obţin nici un fel de venit este necesară depunerea la dosar a declaraţiei acestora la Notariat pe proprie răspundere că nu desfăşoară nici o activitate aducătoare de venituri;
  7. Alte acte justificative (copii xerox nelegalizate) – certificate de deces, hotărâri divorţ;
  8. Extras de cont – care să conţină codul IBAN, numele şi CNP-ul studentului.
  9. Dosar plic.
  1. Carte de identitate (copie xerox);
  2. Adeverinţă de student;
  3. Documente medicale (certificat/adeverinţă medicală) vizate de Dr. Cărare/Gâscă/Jităreanu de la Cabinetul Medical al UAIC;
  4. Extras de cont – care să conţină codul IBAN, numele şi CNP-ul studentului;
  5. Dosar plic.
  1. Carte de identitate (copie xerox);
  2. Adeverinţă de student;
  3. Documente care să ateste activitatea didactică şi ştiinţifică supusă evaluării;
  4. Extras de cont – care să conţină codul IBAN, numele şi CNP-ul studentului;
  5. Dosar plic.

SECRETARIAT

ATENŢIE…. !!!CUM SE COMPLETEAZĂ FORMULARELE

  1. Formularele (cererea-tip + declaraţia + declarația privind prelucrarea datelor cu caracter personal) se listează şi se completează cu instrument de scris de culoare albastră, scris (nu tehnoredactat);
  2. Informaţiile vor fi scrise cu majuscule (obligatoriu);
  3. Dosarele se predau la Secretariatul Facultăţii de Biologie. Dosarele incomplete vor fi respinse !!!
  4. CEREREA-TIP – se descarcă de aici:
  5. CEREREA AJUTOR SOCIAL PE MOTIVE MEDICALE – se descarcă de aici:
  1. La secţiunea acordare a bursei – verificaţi cu atenţie ce scrie în nota de subsol a documentului, pentru a menţiona exact categoria de bursă pentru care aplicaţi (de ajutor social SAU de ajutor social ocazional);
  2. La secţiunea … următoarele motive – verificaţi cu atenţie ce scrie în nota de subsol a documentului, pentru a menţiona exact categoria în care vă încadraţi (orfan SAU plasament familial SAU provenit din casele de copii SAU caz medical SAU venituri mici);
  3. La secţiunea …. anexez următoarele documente – menţionaţi TOATE documentele  depuse în dosarul pentru atribuirea unei burse de ajutor social. Începeţi enumerarea cu adeverinţă de student, cererea-tip, declaraţie şi continuaţi cu toate celelalte documente din dosar (adeverinţe ANAF, adeverinţă Primărie/Consiliu local, copie după certificate de naştere/deces, adeverinţe elev/student, hotărâre divorţ, cupon de pensie/şomaj, adeverinţă de salariat etc.). Nu omiteţi niciun document din cele depuse în dosar.

DECLARAŢIE – se descarcă de aici:

  1. La secţiunea cu domiciliul stabil în se completează adresa completă din cartea de identitate;
  2. La secţiunea … în perioada – trebuie să menţionaţi OCTOMBRIE 2023 – SEPTEMBRIE 2024.
  3. Tutorii membrilor familiei cu vârsta sub 18 ani şi cărţi de identitate pentru membrii familiei cu vârsta peste 18 ani şcolarizaţi;

SECRETARIAT