
Verificați situația școlară înregistrată în platforma eSims (notele obținute) și semnalați eventualele erori la Secretariat (tel. 0232-201072, e-mail: elena.babei@uaic.ro) în perioada 09-20 septembrie 2024. Ulterior, NU se mai pot efectua modificări.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR AFLAȚI ÎN SITUAȚIE DE EXMATRICULARE
Reînmatricularea studenților se efectuează în baza unei cereri, care se va depune la secretariatul facultății în perioada 09-20 septembrie 2024.
La reînmatriculare, studenții trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:
- Este necesară o taxă de reînmatriculare, în cuantum de 200 RON;
- Este necesară achitarea debitelor restante din taxa de școlarizare (unde este cazul);
Taxele corespunzătoare pentru fiecare student (examene nepromovate, reînmatriculare, taxe școlarizare etc.) se achită la BRD, numai după verificarea situației școlare la Secretariat.
- Un student exmatriculat care are discipline nepromovate în anii de școlarizare parcurși până la data reînmatriculării însumând mai mult de 30 de credite va fi reînmatriculat în același an de studii din care a fost exmatriculat;
- Un student exmatriculat în an terminal, care are nepromovată cel puțin o disciplină obligatorie sau opțională înscrisă în planul de învățământ al programului de studii pe care l-a urmat, se va reînmatricula în același an de studiu (anul terminal);