Bulevardul Carol I, nr. 20 A, Iași, Romania, 700505
+4 0232 20 10 72
Secretariat: secretariat.bio@uaic.ro Administrație: asf.bio@uaic.ro

SimsWeb

PROGRAM PENTRU GESTIUNEA INFORMATIZATĂ A ACTIVITĂŢII ACADEMICE A STUDENŢILOR

Începând cu anul universitar 2007-2008, aplicaţia SIMS este noua modalitate prin care studenţii îşi pot vizualiza informaţiile personale şi despre şcolaritate şi se foloseşte accesând adresa: http://simsweb.uaic.ro

Contul de utilizator al fiecărui student poate fi creat folosind numărul matricol şi parcurgând următoarele etape:

– se alege Login (dreapta sus);

– se optează pentru Creare cont nou (jos, sub butonul Login).

Pentru ca înregistrarea să se realizeze cu succes, trebuie să fiţi foarte atenţi la datele introduse şi să urmaţi întocmai paşii specificaţi!

FOARTE IMPORTANT …!

    • Login name se va completa obligatoriu cu numărul matricol (menţionat în carnetul de student). În cazul în care acesta nu este înregistrat în carnetul de student, trebuie să vă adresaţi Secretariatului facultăţii;

    • Parola trebuie să conţină cel puţin 7 caractere, dintre care cel puţin unul non-alfanumeric (de exemplu #, $, % etc., deci cel puţin un caracter trebuie să nu fie literă sau cifră). ATENŢIE ! ACEASTĂ INFORMAŢIE TREBUIE REŢINUTĂ!

    • Atenţie la introducerea adresei de e-mail… Aceasta trebuie să fie validă şi operaţională, pentru că veţi primi pe adresa specificată un mesaj de confirmare a contului!

    • Întrebarea de securitate şi răspunsul de securitate trebuie să conţină cel mult 20 de caractere: a-z, A-Z, -, .? ATENŢIE ! ACEASTĂ INFORMAŢIE TREBUIE REŢINUTĂ (poate fi folosită în cazul în care uitaţi parola şi solicitaţi să o aflaţi). De asemenea trebuie să alegeţi întrebări şi răspunsuri care să nu fie evidente pentru orice persoană, ci întrebări ale căror răspunsuri să fie foarte puţin probabil să le cunoască şi altcineva;

    • După crearea contului, citiţi mesajele din poşta electronică, confirmaţi şi apoi reveniţi la Login;

    • În funcţie de corectitudinea acestor date vei avea sau nu acces la datele personale;

    • Pentru vizualizarea datelor înregistrate se accesează pagina „Studenţi”, iar apoi link-ul „Note, taxe”;

    • Pentru probleme legate de logare şi de administrare a contului vă rugăm să va adresaţi Departamentului de Statistică şi Informatizare a cărui sediu se află în spatele corpului B al Universitaţii.

    • La părăsirea aplicaţiei se apasă în mod obligatoriu butonul Logout. În caz contrar, există riscul ca datele personale să fie vizualizate şi de alţi colegi.

ATENŢIE …!

• Intră în obligaţia fiecărui student să-şi verifice notele în acest program. Informaţiile înregistrate aici se folosesc pentru: cazare, distribuirea locurilor de la buget/taxă; specializarea complementară; burse; etc. Ulterior, toate acestea vor fi folosite la întocmirea documentelor de absolvire (medii, ierarhie, licenţă, foi matricole, diverse adeverinţe etc.).

• Orice greşeală sau eroare sesizată, privind situaţia şcolară sau orice altă informaţie înregistrată în contul dvs., trebuie adusă imediat la cunoştinţa Secretariatului facultăţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *